Twój koszyk:

0.00 zł

Regulamin

§1 Informacje ogólne

Operatorem i właścicielem sklepu Frotta.pl jest Sławomir Waluda z siedzibą przy ul. Mąkoszy 5 w Częstchowie. Działalność gospodarcza zarejestrowana pod numerami: Regon: 151505651 oraz NIP: 5732355886

Adres do korespondencji oraz dane kontaktowe:
Frotta Sławomir Waluda
ul. Mąkoszy 5
42-200 Częstchowa
email: kontakt@frotta.pl
tel: 607 257 226

§2 Dane osobowe i prawa autorskie

  1. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem strony internetowej, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej “Klientem”, a sklepem internetowym Frotta.pl zwanym dalej “sklepem”.

  2. Wszystkie znaki graficzne, zdjęcia oraz opisy produktów są chronione prawami autorskimi. Sklep nie wyraża zgody na ich kopiowanie bez jego zgody.

  3. Dane osobowe są chronione i przetwarzane w celu i w zakresie określonym w Ustawie z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883).

§3 Zasady kupowania

  1. Zamówienia można składać poprzez formularz zawarty na stronie www.frotta.pl

  2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.

  3. Do realizacji zamówienia Klient musi uzupełnić informacje kontaktowe oraz podać adres dostawy.

  4. W przypadku gdy powyższe informacje nie zostaną uzupełnione, a kontakt z klientem nie będzie możliwy, sklep może odstąpić od realizacji zamówienia i umowy sprzedaży.

  5. Sklep rozpocznie realizację zamówienia zależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności:

    • Płatność przy odbiorze - po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia. Sklep potwierdzi zamówienie drogą mailową lub telefonicznie

    • Płatność przy użyciu kanału płatności online PayU lub PayPal - po otrzymaniu komunikatu o pozytywnej autoryzacji transakcji

    • Płatność na konto przelewem tradycyjnym - po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu

  6. W przypadku niedostępności lub uszkodzenia towarów przed wysyłką do Klienta, sklep wspólnie z Klientem podejmie decyzje o dalszej realizacji zamówienia.

  7. O statusie zamówienia Klient będzie informowany drogą mailową.

  8. Do momentu wysłania paczki do Klienta, Klient może odstąpić od umowy bez ponoszenia kosztów.

§4 Ceny produktów i płatności

  1. Ceny prezentowane w sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

  2. Stawka podatku VAT wynosi 23%.

  3. Składając zamówienie Klient może wybrać następujące sposoby płatności:

    • Płatność przy odbiorze - za pobraniem u dostawcy

    • Płatność przelewem online lub kartą kredytową - wpłata za pośrednictwem kanału płatności online – serwisów PayU lub PayPal

    • Płatność przelewem tradycyjnym - wpłata bezpośrednio na konto firmy o numerze: 33 1240 1213 1111 0010 3253 3807 do banku Bank Pekao

§5 Dostawa

  1. Zamówienia realizowane są tego samego dnia w dni robocze od momentu ich złożenia.

  2. Termin realizacji zamówienia to czas realizacji + czas dostawy.

  3. Przesyłki na terenie Polski dostarcza firma wybrana przez Klienta z dostępnych w formularzu zamówienia – firma kurierska Siódemka lub Poczta Polska.

  4. Koszt dostawy zależny jest od jej rodzaju.

  5. Klient zostanie poinformowany o cenie wybranego sposobu dostawy przed złożeniem zamówienia.

  6. Czas dostawy przesyłek (zarówno kurierskich jak i pocztowych) wynosi 1-2 dni roboczych.

 

§6 Gwarancje, reklamacje i zwroty

  1. Wszystkie towary sprzedawane w sklepie objęte są gwarancją producenta.

  2. Klient ma prawo zwrócić towar bez podawania przyczyny w ciągu 30 dni od daty zakupu.

  3. Sklep zgadza się na zwrot towaru po okresie 30 dni od daty zakupu pod warunkiem, że:

    • Towar nie jest zniszczony

    • Klient poda przyczynę zwrotu towaru

    • Klient posiada dokument potwierdzający sprzedaż

  4. Zwracany towar należy odesłać na adres sklepu wraz z dokumentem potwierdzającym sprzedaż, otrzymanym przy zakupie.

  5. W przypadku gdy na dokumencie potwierdzającym sprzedaż jest więcej towarów niż towar zwracany, sklep odeśle Klientowi nowy paragon uwzględniający zwrot.

  6. W przypadku odkrycia wady w nabytym towarze należy jak najszybciej skontaktować się z obsługą sklepu w celu zgłoszenia reklamacji gwarancyjnej.

§7 Zmiany regulaminu

  1. Sklep może dokonywać zmian w regulaminie.

  2. Aktualny regulamin dostępny będzie bez ograniczeń pod adresem internetowym http://frotta.pl/strona/regulamin

  3. Regulamin dostępny będzie na stronach formularza zamówienia poprzez link umożliwiający zapoznanie się z jego treścią przed złożeniem zamówienia.